marketing- en communicatiebureau

Doe de kansenanalyse: jouw bedrijf in crisistijd

De ‘intelligente lockdown’ van dit moment heeft veel invloed op ondernemend Nederland. Het aantal (nieuwe) klanten en de duur van de overwegingsfase voor aankoop zijn veranderd. En er zijn bedrijven die tegen de klippen op groei verwezenlijken. Dat leidt in deze crisis tot grofweg drie bedrijven:

  1. Krimpende bedrijven met crisisproblematiek.
  2. Bedrijven die stabiel blijven, zonder crisisproblematiek.
  3. Groeiende bedrijven, ondanks of dankzij de crisis.

 

Waar liggen jouw mogelijkheden?

Je wilt natuurlijk minimaal een positieve cashflow behouden en het liefst groeien. Daarom hebben we een kansenanalyse voor je. Door dat model in te vullen, krijg je gedetailleerd zicht op:

  • Wat jij te bieden hebt;
  • wat de veranderingen zijn bij je doelgroep;
  • en of er langetermijnplannen zijn die je naar voren kunt trekken.

Download jouw kansenanalyse

In onderstaande download tref je een ingevuld model met de vragen die je kunt beantwoorden. Inclusief een voorbeeld van een vakantiepark. Tevens hebben we in deze PDF een invulmodel toegevoegd waar je zelf jouw informatie kunt invoegen.

Auteur: Geerten Schollaart | Beelden en download: Len Blonk

Vraag offerte

WordPress Lightbox Plugin